5/5

hjohohoh kill mee! har känts skumt ett tag nu, på typ tio minuter har jag kunnat gå från att känna mig som jorden människa , alltså värsta grymma människan till att känna mig som jordens looser som bara står helt vilse i stan och gråtar :/ .. känns skit jobbigt men det kanske släpper snart. tränade iaf idag som jag inte gjort på säkert tre veckor så kommer ha värsta träningsvärken imorgon ... lägger inte in nå bilder nu , de kommer helt enkelt har inte ork nu. ska jobba i helgen igen, alltså två helger igen ( de är synd om mig då) men det blir nog två helger ledigt sen istället och jag bara lääängtar tills jag kan ägna mig åt att fixa det sista med stundklänningen, göra mig lite brun och fräsh och vara redo för att springa ut för det gör jag verkligen inte nu :/ haha depp inlägg men ......... ehhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0