25/5

hahah fan va jg bloggar nu .. har kommit på själv att jag är en jävel att inte äta ordentligt alltså, vet inte om det är bra eller dåligt men sista veckorna har jag liksom gått och ätit bara något litet ibland när jag varit hungrig och så måltider ibland men har liksom klarat mig och inte haft huvudvärk mkt alls heller liksom :/ .. som sagt vet inte om de är bra eller dåligt men får nog inte i mig det jag behöver men jag har liksom inte mått dåligt av det än iaf .. kom iaf och tänka på det när jag stod och lagade smörstekta sparris och morot som jag nu sitter och äter i en kopp. är det konstigt att steka sparris och morot när man är hungrig eller?


hahahahahahahahah lat brud alltså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0