22/5

hohjeoe idag har man inet mått jätte bra altså. va och firade danial som 18åring igår, de va gryyymt kul! massa coola brudar som va där och skit härlig stämning, enligt mig, som har erfarenheter av lite andra muntra tider när man själv va på hemmafeststadiet. aa skit kul iaf och somna kl 4 i natten och vaknade kl 6 och kl 7 och kl 11 och sen låg och drog sig och nu har man ju haft huvuduvärk hela dagen bara för att man dricker vin, eller alkohol som man typ är allergisk mot :s drack alltså typ 3 vinglas men aa är väl jävligt känslig liksom. trodde jag skulle sy om studentklänningen men fick bli ett annat alternativ därför att jag ej kände mig bekväm i den eftersom jag inte kunde sy om den :/ .. men men ohohoh snart är det studenten och alla frågar vad man ska göra nu, PANIC AT THE DISCO!! aa äee liksom ska bara försöka glida med, och det skriver jag trots att jag sitter här med väärsta huvudävrken och depresionen är på topp. haha nu ska jag skriva klart psyko inlämningen sen sova. pis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0