16/5

Haha sorry till mig själv som bara kommer kunna läsa deprimerande inlägg jag skrivit i framtiden men vet ute hur de kommer kännas snart efter studenten och så men nu är det jävligt mkt på bara två veckor så gräver ner mi här hemma och sover och pluggar och käkar onyttigt och deppar men snart är det fan slut på det. Låtit aldrig våga skriva i framtiden att jag hatar att jobba och säga att det va skönt i gymnasiet för Joe, kom fan ihåg hur tråkigt du tyckte att det va!! Det är värdelöst att plugga och jag får huvuvärk direkt av det nu för tiden. Aha Depp inlägg igen som sagt men snart kommer bilder i mängder och för hoppningsvis en bomb från studenten!!! Wehooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0