1/5

haha hej bloggääään! long time no se from you. varit alldeles för upptagen alltså, har ju både skola jobb företag pojkvän familj bil och hela rubbet, går liksom inte runt med en blogg också, tyvärr!! hahahieheiheie nää men snart är de studenten, hohoooo 31 dagar bara, hjeelp.
iaf lite updates, jag var i england med ankstjärten 22-27 mars, väldigt trevlig resa var det med sunderland match och påskägg och middagar och shopping och ... örat sprack och de regna och va dimmigt .. haha nä de va de enda dåliga sen finns det massa mer bra som hände men nu kliar ögonen och läpparna svider så ska avrunda .. hmm .. aa 31dagar till studenten, little nervous men vafan kommer kännas som alla andra gånger man slutat skolan bara att det firas lite större nu kanske :D  har faktiskt tappat lite utav mitt shopping sug, shoppade ju järner i england med sen vi va där så har jag liksom inte velat köpa nånting typ :/ .. eller :D .. vill bara ha sånt jag redan har och det kan jag ju inte köpa för det har jag ju redan. aah jag ska nog duscha mitt hår idag iaf, känns inte som jag hinner med de imorgon eller övermorgon. yaya hejdåra bloggen! <3

1/5

Kommentarer
Postat av: annika

älskar när man ser att du värkligen älskar din blowgg <3

2011-05-04 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0