3/2

va som sagt i stan med lissan igår, vi drog in för att va med på clubkvällen på makeupstore för lissan behövde lite grejer och jag ville kika om de va nåt som jag behövde. innan vi drog dit så kollade vi i lite andra affärer, jag hittade ett skitcoolt halsband på weekday men i mitt sparande kändes inte som att jag, som aldrig använder sånt, behöver ett halsband för 300kr men vi gick förbi skopunkten påväg till makeupstore för att bara kika in om de hade ett par skor som jag kollat på för länge sen som de inte haft i jakan någon gång när jag varit där MEN de i stan hade de, och jag visste att det kostade 199kr för de stog de på hemsidan men när jag skulle betala sen kostade de bara 99 SPÄNN! som hittat vill jag säga, de stog under att de kostat 499 så fan va jag kapa där! sen gick vi iaf till makeupstore och lissan fick med sig grejer för X antal hundra lappar den galningen och jag fick med mig en brow color och en rouge eftersom min va slut och så wunderbaums som luktade jäävligt gott!



99kronorsskorna! hahah
lissan kalla mig mia och sa att de va plumsiga men jag diggar de!



makeupstore´t vi va på hade blivit utsett till världens bästa makeupstore butik så de firade med 30% ist för 20% 


va nere i centrum en sväng idag också och hittade de bästa ballerinosarna som finns, jävla sparande gav mig världens ångest men tänker att de här är ju såna skor man kan ha typ hela livet. de som är så jävla bra med de är att de är i äkta skinn så de är jätte mjuka och de är bra för jag har aldrig ägt ett par ballerina som inte dödat mina fötter med skavsår och de här känns himla sköna alltså! från 399:- till 199:- så panga på rätt bra där också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0