29/3

chris medina everyday! haha så jävla grym! idag hade jag inga vanliga lektioner som kändes lite piss nu när jag försöker go back on track och inte va så jävla lat men har suttit sen jag kom hem iaf och skrivit pykodynamiska perspektiv inlämning till pyskologin. går inte jättebra och lat som jag är skriver bara ett stycke sen blir de sjungning till chris och kolla lite bloggisar och så skriva lite till efter en halvtimme osv .. igår fyllde gullsusi år iaf! fan åkte ju direkt till jobbet efter skolan och sen när jag kom hem mådde jag inge vidare så glömde , som jag fan nästan alltid gör ( -.- ) att gratta henne på dagen men grattiss igen zuzii :D ikväll blir det smarrig wok och tv och plugg , ankan kommer när hon slutat och så ska vi fucking göra svenskac grejen, spela in ljudklipp, video, powerpooint aa name it vi ska göra en redovisning med hjälp utav tre olika medier eller vafan man säger. aa nu ska jag skriva vidare heiro beiro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0