18/3

hei! jag vaknade vid åtta nånting när lissan ringde, somnade om ett tag och vaknade inte mkt senare och kunde inte somna om. idag blir det kista för hela slanten! jag och mamma tar bilen dit, käkar lunch kollar runt lite i affärer, TROTS att ingen av oss har något att spendera men vi trotsarrrr! sen blir det "hur många lingon finns det i världen?" på bio. efter det blir det middags shopping och hem och enjoy friday! eftersom man är rätt ekonomiskt beroende just nu så får det bli det en lugn filmkväll med tjejerna. det är min jobbhelg men fredag och söndag är inställda så jobbar bara imorgon i fem timmar, känns jävligt nice men är det någongång jag verkligen behöver jobba så är det nu om jag nu kommer iväg till sunderland iaf! aja nu ska jag sjunga lite sen drar vi. puzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0