110610

tänkte att eftersom jag alltid , eller aa jävligt ofta söker på google för att hitta typ forum där folk skriver vad dom tycker och tänker om saker så tänkte jag att jag borde hjälpa andra också som tack för att andra skriver och hjälper mig :) så här kommer första tipset!

köp EJ got2be´s "guardian angel blow-dry + flat iron spray. eller alltså ska inte säga att jag är säker på att den är så dålig för nu läser jag att man ska använda den på blött hår och det har jag inte gjort, men va ska det vara för skillnad liksom. jag har sprayat den när jag haft torrrt hår och sen plattat eller lockat håret och alltså håret blir som sandpapper och trassligt och de ser ut som man har mjäll för det blir som typ småsmå sankorn i håret när det torkar. aa som sagt har inte testat på blött hår men de bör väl inte vara någon skillnad. hehehe , fast det luktar väldigt mumzigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0