Hemma från jobbet nu och aaaa såklart ska ...

img_0317 (MMS)

Hemma från jobbet nu och aaaa såklart ska jg klaga på att jAg är trött nu trots att jag har klagat på att jag varit rastlös de dagar jag varit ledig, sån man är liksom, aldrig nöjd! Men tycker om att jobba faktiskt , det får mig att koppla bort begäret att shoppa (trots att det blir värre sen efter jag jobbat men då har man ia tjänat ihop så att man vet att man kommer ha pengar att spendera om ett tag igen i alla fall) . Älskar intr mitt jobb precis men vem gör det och jag kan inte klaga, jag har haft flera kunder som berömt mig för mitt jobb idag och trevliga kollegor, i like! FAN jag har blivit bättre påa tt uppskatta saker och ting , så jävla skönt faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0