110728

oj .. vaknade kl 2 idag efter att ha varit hemma hos lisa igår en stund och träffat henne och gänget med annika sen drog vi hem , det va supersoligt så ja och annika chillade bara på verandan någon timme eller två sen drog hon och då kom jag på att de va dags att testa yoga skivan jag velat testa i veckor nu så jag satte mig helt enkelt på en filt framför tvn och körde, jag är ju stel som en pinne så något yogaproffs va man ju inte men det är avslappnande och skönt att bara sitta, ligga stå och andas djupt och dra ut kroppen




snart ska vi iaf åka iväg och äta middag med farbror och familj, blir antingen något här i orten eller så drar vi enda in till stan och väljer nåt lite mer ;) .. erbjöd mig köra så pappa kan ta en öl till maten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0