110724

ohyeeee nu är helgens jobb färdigt och jag har beställt hem kräftstjärtar och inlagdavitlöksklyftor så snart blir de lyxmiddag för min del :D .. langar upp lite iphone bilder jag inte fått upp än :

förra helgen skulle vi ut för att fira faraz men vi va lite för sega och jag hade inge legg så slutade med en trevlig stund med två söta iranier som va sångare och supersnälla i stan



måndag - kryssning, nice kryssning som aa slutade med det där gänget som va supersnälla och söta kl sent så vi missade frukosten

godaste chokladen jag ätit!

hittade nåt coolt program jag hade på mobilen .. hehe



ready to take off again! - onsdag, mot gotland





på kallis med annika viktor ellika och roger
det va superfett, tack gänget för två dagar som verkligen blev ett toppminne!


om alla veckor va som den här skulle jag aldrig klaga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0