110710

aa har väl minst sagt tyckt synd om mig själv sista dagarna, kommit på att jag nog är lite annorlunda andra. såklart jag tycker att jag bättre än andra, de tycker ju alla men jag är nog rätt mkt annorlunda andra, inte bra/dålig utan är annorlunda. ingen är som jag, iaf inte nu, och iaf inte de jag träffat på hittills. jag behöver en soulmate. jag är stark själv men jag behöver någon som hjälper mig bli lite starkare och som jag kan pussa på. jag älskar att pussas, hehe. HUR som HAVER jag tröstade mig själv nyss med att köpa två par minnetonkas som jag tänkte gå runt i och fortsätta vara annorlunda i. de va rea så fick 2 par till priset av 1. hoppas nu bara att de passar. please liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0