9/1 Mina föräldrar

god morgon! ska snart rulla iväg till jobbet men tänkte att jag skriver det här först, eller tänkte inte skriva så mycket, mina föräldrar går liksom inte att beskrivas i ord som man så fint säger det.
Jaa jag har tur som har båda föräldrarna hemma jämt, de bor fortfarande tillsammans sen närmare 30 år tillbaka blir det nog nu. mamma va 14 och pappa 15 när de blev tillsammans. de har ju oss alla fyra barnen och är bara världens grymmaste föräldrar. de har alltid givit oss allt och de vill de fortfarande göra trots att jag som är minst är 18 år. jag har sen jag var liten kallat mina vänner för bästa kompisar men insåg för ett tag sen att ingen annan än mina föräldrar är mina bästa vänner sen finns det ju vänner som är bra vänner också men mina absolut bästa vänner är mina föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0