7/1

Jag va på riskettan idag äntligen så nu är jag ett till steg närmare kortet!! tio min innan han ska börja kursen så hör jag någon säga "FIA" ute i hallen så står vickis där, blev helt chockad för trodde att jag aldrig skulle få se henne igen efter att hon flyttade till usa, i varje paus stog vi och babbla om allt som hänt och hon ska snart köra upp så vi snacka lite om körningen också och hon berätta hur hon gjort och så :) älskling vickis hade saknat henne så mycket kände jag när jag såg henne :)

jag drog iaf till på frågorna som finns på lötsjö skolan och tänkte att jag kan gå dit efter skolan när man ändå är där liksom :) snart blir det lektioner också i februari men dröjer nog ett tag innan jag kör upp känner jag ändå för svarade ju fel på nästan allting som sas på kursen idag trots att de inte var mycket alls liksom -.- .. aa men fightar vidare, snart jävlar!!

BY ALL THE WAYS får mail från stylebystars hela tiden om nyheter och skit men är så jävla lack på de att de har tid att skicka nyhetsbrev fem gånger i veckan och inte svara på mina mail som jag skickade för minst en månad sen, TVÅ st. skriver det här här bara för folk inte ska betälla från den där skit sidan, så gör inte lika misstag som mig!! jag köpte grejer men skickade tillbaka för att storlek S va lika stor som en L och när jag väl skickar tillbaka grejerna och skriver på retursedeln att jag vill ha andra grejer så skickar de ingenting tillbaka och de va säkrt ett halv år sen nu och så har jag mailat två gånger och de har aldrig svarat, får bara mail där de står "nu har vi väntetid såhär och såhär länge" men aldrig nå svar. aa ointressant men beställ inte därifrån är min varning ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0