5/1

ola, åt precis upp en stor kycklingklämma med ruggig fetaost i, mättande men hade helt klart vart bättre utan den där osten. åkte förbi thaiaffären vid söderhöjden och köpte finally min ingefära som jag tänkt ha i kylen för att käka när man börjar känna sig dålig och för att det är gott också :) .. får se hur det blir ikväll, tänkt att vi skulle ut men får se hur det slutar för verkar inte som gänget vill längre. jag vill fan jävligt gärna men inte till mp för det har slutat likadant nästan varje gång jag varit där och tror inte de är bättre idag. sista dagen jag kan gå ut och vara ledig dagen efter så antingen blir det ut idag, eller så har jag firat klart mitt jullov -.- jobbar fredag, lördag söndag sen börjar skolan igen på tisdag. nu ska jag nog sminka mig om det nu blir något som händer ikväll, måste höra med halvan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0