31/1 En första

hahha oh första gången man gör något är typ alltid den bästa gången om man tänker efter
hur som helst får jag mina första dr martens imorgon tror jag hihi hoppas de blir de bästa :)

första fyllan är nog mest intressant att berätta om haha, det var hemma hos annika tillsammans med sharre lisa annika poja och dani. minns inte hur gamla vi va med under 13 var nog jag iaf eftersom att jag inte kan minnas att jag gick i viksjö då. det vaf iaf vi och vi drack apelsinjuice blandat med vodka som vi hämtat uppe på söderhöjden. efter att ha sagt att man inte tyckte de va nå gott försökte lisa improvisera och säger att hon är grym på att göra groggar så hon blandar allt vad det är och låter oss smaka men den va de värsta ever. var nog allt från öl till raki till allt som annika hade utav vätska hemma. efter att ha smuttat på den där apelsinjuicen med vodka och kände sig lite snurrig så vad man plötsligt jätteful och började bete sig så flummigt så jag minns att någon av killar säger "vi kan göra vad vi vill med dom nu" lite äckligt sådär men de är ju snälla egentligen men de va väl en ballhetskommentar som slank ut hahah de va iaf bra att vi höll oss hemma hos annika den kvällen för annars vet jag itne vad folk hade sagt som sett oss småkids hänga ute fulla :)

måste bara berätta om gången jag och annika var i viksjö fulla också hahhaah, det var bara vi den kvällen till att börja med, vi fick någon attt köpa ut en ciggpaket och sen gick vi hem till annika bara hon och jag och satte oss på hennes balkong och kedjerökte och drack raki och den sprit vi hittade i annikas föräldrars skåp, man hällde ju vatten i spritflaskorna också hahaha sen satt vi hur som helst och rökte och drack på hennes balkong som vi hänge ett lakan iför för att inte grannar skulle se oss .... hahahhaha skrattar bara jag tänker på det men efter det tog vi iaf bussen till viksjö, annika med spriten i en plastpåse. på bussen träffar vi orhan som frågar vad annika har i påsen och hon svarar "det är mina nya skor" hahahah sen går vi iaf av långt borta i viksjö och går mot viksjöskolan och på hela den vägen så hinner vi möta ett gäng vi ställer oss mitt på gatan med och låtsas ta kort med, när vi kommer närmre skolan kommer cooljessi vinglandes emot oss med höga stövlar med klack och där kom vi i våra mjukisbyxor och hoodies typ, det sista jag kommer ihåg sen är att vi ställer oss där på bushållsplatsen och det kommer fler och fler folk som ställer sig runt mig och annika som flummar runt och snackar blajja med alla och så kommer jihed, tror jag det var, med en rullator som han ber annika hoppa på men ist så sätter jag mig på rullatorna och börjar ropa att annika ska komma så jihed lämnar rullatorn och dåkommer en annan kille som jag blir jätterädd för och säger att det är hans rullator hahhhhhaa fyfan vilken sjuk kväll de va, då va vi riktiga fjowwwrtizzzzar <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: annika

HAHAHA jag döööööööööööör fia hahahaha!!! skratta mig genom hela inläggetttt dags för en kväll me dig å mig igen bebb :D



och vene vart du fått raki ifrån? vi drack ouzo :p

2011-01-31 @ 20:42:53
URL: http://finest.se/aewh
Postat av: Anonym

Hahahahaha juste visste att se va nå grekiskt iaf hahahahaha :D

2011-01-31 @ 22:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0