30/1

åh godmorgon, fan va skönt att sova ut men nu är man sådär jävla seg. nu kommer det snart börja hända grejer känner jag, livet börjar komma tillbaka! solen har skinit nästan hela tiden den här helgen, min iphone fungerar perfa, jag ska ta upp mitt one tree hill tittande (läste nyss på lissans blogg att söka på de på spotify, fan va grym musik de har!!) , imorgon blir det första kör lektionen, på torsdag är det matte prov sen ska det pluggas stenhårt till körkortet hoppas jag för nu orkar jag fan inte gå utan det längre, morsan längtar också som fan på att kunna åka och helgshoppa mat och kläder med mig, jag också!! och snart kommer mina martens, vet fan inte varför men har aldrig längtat på något jag köpt så mycket som jag längtar efter det, sjukt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0