30/1 Det här får mig att gråta

faktiskt så är det inte mycket som får mig att gråta längre, på senaste tiden har bara robin fått mig att göra det, en massa gånger faktiskt men då har han slagit eller retat mig tills jag spruckit liksom.
även om det är nu man borde gråta oftare i och med att man lär sig varenda dag hur bittra och äckliga människor är och läskigt det verkligen är att leva men att inse det får en bara att bli kallare och kallare. undrar hur det kommer att vara att leva när man blir 25 typ, hur kommer man tänka då liksom? en annan sak som får mig att gråta ganska lätt är filmer, men det är bara skönt att gråta till filmer för de har sån jävla känsla. jag är ganska bra på att gråta av lycka också men det är också bara skönt fast lite läskigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0