29/1 Det här får mig att må bättre

trots att de 'r jävligt irriterande att jag har ett rätt stort shoppingbegär så älskar jag det på samma gång, det får mig faktiskt att må bättre men det är bara en liten grej av allt som får mig att må bättre.
t.ex när jag varit glad , alltså jätte glad, en längre period då kan jag tycka att det är jätte skönt att gråta, det kan få mig att må bättre för jag kan nästan bli deprimerad av att inte göra det när jag varit så glad en längre tid ..
mamma och pappa igen, är de någonting så kan de på något otroligt vis alltid få mig på bra humör
det är ju en hel lista av grejer som får mig att må bättre men störst tyngd lägger mamma & pappa ännu en gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0