25/1 Detta ångrar jag

godmorgon, idag hoppar jag skolan och fixar sånt som behövs göras ist, vill ändå inte träffa louise för kommer bara gnälla på henne så kan lika gärna va hemma :)

det jag ångrar.. jag ångrar ingenting tror jag, alltså som har hänt tror jag som sagt har hänt för att det kommer leda till något annat och hade inte saker och ting inte hänt hade jag inte tänkt som jag gör idag och jag tror inte att jag vill tänka annorlunda än vad jag gör nu.

nu ska jag dra ner till centrum och köpa nåt munvatten som tandläkaren sa att jag skulel använda inann jag går till tandhygienisten sen hem och kanske träna för i eftermiddag ska jag fan åka och snacka om min mobil, nu har det fan gått fyra dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0