23/1

ALLLLLLLLLLTTSÅ JAG BÖRJA BLI SÅ LACK. det har tänts en liten låga i mig och snart kommer jag smälla alltså.
den här skit iPhonen jag köpt kommer jag inte att få förrän säkert en månad för såklart kommer inte de finnas någon som kan hjälpa mig imorgon så kommer säkert behöva skicka in den till apple eller nå skit så kommer det säkert kosta en jävla massa. nog med att den inte funkar, jag har ju ingen mobil så måste använda mammas, min dators internet har ju krashat också så på den kan jag inte göra nånting. tänkte träna nu efter jobbet ockå så gick ner men då har de bytt öppettider så de stängde tio minuter efter att jag kom. verkligen kill me jag är så jävla sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0