23/1 Mitt favoritminne & Min favoritfödelsedag

haha igår va ju internet helt knasigt så kunde inte fixa de jag skulle fixa men här kommer det

Mitt favoritminne
Meningen är ju att jag ska skriva så att det blir intressant att läsa men hade sån otur som tog den här listan, jag som har så dåligt minne. kan nog inte skriva något riktigt favoritminne för har så himla många. de jag kommer ihåg ´kan vara jättekonstiga men de kommer jag iaf ihåg i huvudet så det behövs kanske inte skrivas ner

Min favotirfödelsedag
haha samma´sak här men jag har haft många fina födelsedagar men jag tror att min favoritfödelsedag kommer att komma, just nu har jag nog inte någon riktig speciell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0