20/1 Den här veckan

skulle skrivit igår men tiden rann iväg men då blir det bara en dag till att skriva om :)

i måndags gjorde jag inge speciellt mer än att vara i skolan tills ajg slutade sen gick ajg och pluggade på trafikskolan tror jag om jag minns rätt sen va det bara att plugga hela kvällen till provet vi hade i tisdags men det gjorde jag i o för sig inte, satt nog mest vid datan.
sen var det tisdag då var det vanlig skolan sen hem och skriva religionsläxa som var jättesvår och jag tror att jag skrev helt fel men sa det till honom så får se hur det blev
sen var onsdag då hade jag pyskologi för första gången sen design ämnena och hela dagen va skitkul , älskar de ämnena trots att jag hade huvudvärk som fan. sen vare bara hem äta och fixa allt för sen skulle jag till lissan, vi åt på emils och jag som aldrig brukar äta pizza drog på en fet jävel med massa grejer på sen fick man ju skit onti  magen men det var det värt för den höll man ju humöret uppe ända tills vi åkte hem från cafe opera vid halv 4!
idag är det torsdag och vi började vid ett sen slutade jag fyra trots att jag skulle sluta 5 så gick och tränade och nu efter det har jag duschat och suttit och kollat mysteriet på greveholm med ankis som drog för några min sen, imorgon blir de skola från 08.15 till elva typ sen ska jag hem och fixa allt till jobbet sen är det jobb till sju
lördag är jag ledig eftersom att jag jobbade förra lördagen sen jobbar jag söndag. möhahah intressant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0