17/1

tjabba! haha vilken dag! alltså JÄMT kommer det sånt solsken efter regn. gnällt i några dagar men idag blev det världens håll i gång hahha gay men känns som jag är på gång igen liksom. vaknade vid sju för jag hade matte imorse, sen vare företag och sen svenska provet och alltså G får jag iaf sen är jag glad för allt bättre.
Fick hem ELF sminket idag, det ser helt galant ut men jag har inte testat det än så tänker inte lova än. sist vi köpte därifrån så började ögoninflammationerna komma, vet inte omde va pga det sminket men både jag och annika fick det då om jag inte minns rätt. det blev mineralgrejer den här gången för att testa det iaf. tog ett lite mörkare foundation puder och den slog jag till på "smokey eyes" paketet också där man fick tre ögonskuggor, två penslar och en liner. som sagt har inte testat så har inget att säga men två av ögonskuggorna var precis såna som jag letat efter så blir jävligt glad om de är bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0