17/1 Mina syskon

okej let´s go .. jag har tre stycken som jag redan skrivit: Robin 20år, Christoffer 25år, Alexander 28år. Kan väl börja med acke, han är den som jag haft minst kontakt med men det är ju pga åldersskillnaden vi har liksom inte haft något gemensamt och under tiden han bodde hemma så va jag så liten så typ lekte med dockor själv i mitt rum och han va en tonåring liksom så han hängde mest på rummet med sin flickvän maria som han fortfarande är tillsammans med sen 8 år tillbaka, huhu de bestämde att förlova sig på julafton, hoppas de kommer en bebbe snart också :) vi har som sagt fått lite närmre kontakt nu på senare tiden i och med att jag jobbade på cafet som hans kompis ägde och han precis bor bredvid, sen har jag börjat hänga lite på hans fotbollsmatcher också, lite de för att jag är så stolt över honom som är så grym och vill stödja lite men också för att få se honom eftersom jag inte så ofta får de för att han bor så långt borta :)

Sen har vi Chrille, vi har mest gemensamt och med honom har jag bättre kontakt trots att han flyttat för att han ofta kommer hit och äter för att han bor så nära. Han och jag är nog jätte lika och vi går väldigt bra ihop, med honom har jag den mest kärleksfulla syskonrelationen. Han sa så gulligt en gång att jag är hans babysis

och så robin ... SYSKONET! vi har en nära relation och den har väl blivit lite bättre men i och med att han är så grymt omogen är det lite svårt ibland men den har absolut blivit bättre med åren :) vi är dom syskonen som har ägnat mycket tid åt att bråka med varandra och hade det inte varit för oss, eller mest robin så hade nog mamma och pappa undrat om det va något fel på oss syskon för vad jag vet bråkade inte acke och chrille, chrille och robin har bråkat och jag och robin men aa som sagt robin har alltid varit inblandad i nästan alla bråk. Trots att han kan vara jävligt jobbig så känns det bra att ha haft någon som fått en att få sådana riktiga utbrott så att man gått så långt att man skrivit på HELA dörren med tuchpenna för att man varit så arg "så jävla oretvisst allt ska vara, låtsas att ni bryr er va" . välte hela marmor bordet med benen en gång också men det var tack vare chrille men våra bråk har inte alls varit i närheten av mina och robins. vi bråkar som sagt fortfarande om en del grejer trots att jag blir 19 och han 21.

haha aa lillen som jag är har iaf blivit väl uppvaktad av mina bröder, de har nog tyckt jag varit jävligt jobbig många gånger men jag vet att de alltid är rädda om mig! tack morsan för alla brorsor jag fått :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0