12/1

äntligen hemma! shit vilken dag, eller det har inte hänt mkt men den har varit ansträngande på en så chillig nivå så är helt slut.
eftersom jag inte skrev igår så skriver jag två st idag!

Dag 5 – Vad är kärlek.
Dag 6 – Min dag.


Vad är kärlek? - har insett att desto äldre man blir inser man att det inte är så mkt som är kärlek, till skillnad från vad man trodde när man var liten. eller då trodde iaf jag att allt var kärlek, att allt va så bra och alla va så snälla och kärleksfulla. man jämför väl kanske mest vänner och dom man ofta haft omkring sig men kärlek har fått mycket större betydelse för mig nu när jag blivit äldre än va det hade när jag var yngre. det va inte lika jobbigt att gråta då som det är nu. vet inte riktigt vad jag ska skriva men kärlek är väl sånt som får en att pirra till lite i kroppen, kärlek än någonting bra och kärlek är någonting varmt. kan ta förra pojkvännen som ex. han va bra på att visa kärlek. han ville hela tiden tala om hur mkt kärlek det fanns och ville så ofta han kunde visa det. när man får så mycket kärlek som jag fick av honom så känner mig sig nästan inte levande, eller så är det då man är levande men då iaf så ville jag nästan att det skulle bli lite dramatik ibland för att det kunde bli för mkt och det kändes som jag drömde hela tiden. jag hade liksom aldrig ont, förutom några gånger men fortfarande så gjorde det inte ont på samma sätt som man kan ha ont när man inte har någon partner. det blir som om man får dubbelt upp med kärlek och man bara flyger hela tiden, ibland krashlandade man men det gjorde knappt ont. det var bara att ställa sig upp och flyga iväg igen. så kan jag säga nu iaf efter att under nästan två år ha känt mig så kärleksfull som jag gjorde och inte längre ha en pojkvän att skriva "godnatt" till. så jag skulle nog beskriva den kärlek man upplever tillsammans med en partner är som att bara flyga omkring och njuta, det är bara super härligt hela tiden. man gör inget annat än njuter. jag njöt t.o.m när vi, som vi ofta gjorde, bråkade.

Min dag! - måste nästan ta ett djupt andetag bara innan jag skriver vad jag gjort. Vi vaknade alltså i chrilles lägenhet kl halv elva, steg upp och fixade i ordning oss och åt frukost. jag började äta frukost medans de andra åt och sen gjorde vi tvärtom. samtidigt som jag står inne på toan så går brandlarmet, högt SOM FAN. jag blir så rädd att jag nästan stoppa mascara borsten i ögat alltså sen springer jag ut i vardagsrummet där de andra sitter och håller iför öronen som miffon och jag skriker "HAHA VAFAN ÄR BRANDLARMET DÅ?" och ser det i taket och tar stolen och ställer mig på och tar ner det så slutade det iaf. efter det fick vi lite bråttom och går till tåget sen i sundbyberg tar vi den tidigare bussen och tänker att vi kanske behöver tid för att de va långt till halkbanan. när vi steg av bussen va det bara att gå, vet inte hur långt vi gick eller när vi började gå men de va rätt långt men vi kom fram kvart över tolv bara tror jag, eller halv ett så vi fick sitta och vänta där skit länge på att få börja. när vi väl börja va det ju bara att börja vänta igen. man satt ju där i bilen i typ en timme minst innan man fick köra, eller så fick man sitta i en timme efter att man kört. aa vi körde ju runt där från typ halv två till till fyra och då va man skit trött och kissnödig. efter det gick vi mot bussen och åkte hem. väl hemma kaosade mitt humör för att jag inte ätit tillräckligt så va skit förbannad och det gick ut över mamma stackarn. vi åt iaf jävligt mkt och sen vart jag så pigg så jag och robin stog och sjöng i köket för jessi och hon tyckte om det jätte mycket även fast det lät helt förjävligt och stog och spann mot våra ben, haha sjuka katt. aa efter det åkte vi och hämtade ett packet på posten och hämtade nyckeln till lägenheten från lellek och nu är jag hemma och ska skriva den där JÄvLa bokrecensionen,jag har inte ens läst ut bokjäveln. åh fan -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0