10/1 Det här åt jag idag

jätte tråkigt att skriva om känns det som men listan ska ju följas upp!

Vaknade vid 10:30 och åt tre "hjärtegott"-skrivor (bröd), en riskaka, ett glas oboy och ett glas proviva blåbär
efter det runt halv tolv gick jag till bilskolan lite snabbt för att byta tider på körlektionerna och få uppgifter till frågorna på datan och så visade hon hur jag skulle göra, blev jätte hungrig av de där frågorna när jag hörde hur de som jobbade där satt och smaskade runt hörnet så gick därifrån ganska snabbt ner till centrum en snabbis sen hem, läste lite i sv boken,  drack en cappucino sen ner till sats och efter jag tränat åt jag falukorv med stuvade makaroner och nu sitter jag och dricker en proteindrink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0