9/2

aah no, I was right! nu rinner nosen som bara den. ikväll blir det BARA mys, skiter i alla plugg ska bara sitta framför tvn och varva med oth, kopp te, mys mys mys. var för övrigt och hämtade ut MIN iPhone idag, trodde inte att den funka när jag väl satt på den, MEN DET GÖR DEN! härligtttt, och skorna jag beställde, vilka jävla drömmar! gick i de en stund och fick ont i fötterna bara utav det men de är så snygga o så perfekta så jag kommer ha de iaf. de satt sådär som en smäck som jag älskar, sådär lite tight om foten så det knappt känns som att man har en sko som det gör när skon typ hänger helt löst och man känner sig jätte klumpig. aa nu ska jag enjoy chilling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0