5/2 Mina ambitioner ..

Mina ambitioner
hahaha måste fråga annika vad som menas med ambitioner först så att det inte blir helt fel hära ...
Ett sista ögonblick
kan väl skriva om sista ögonblicket i viksjöskolan, eller inte ögonblick de va väl mer hur man tänkte precis innan man slutade där. man tänkte ju på vart alla skulle börja och vad de skulle bli av alla då liksom, kommer ihåg domme. klassens, eller skulle nog säga att han var bland de "busigaste" och bråkigaste i hela skolan nästan. han gick i vår klass vad jag vet var han bland de enda som fick en kontaktperson då och till slut flytta han till gävle tror jag de va. att han fick göra de då va riktigt hemskt liksom. nu vet jag att det är typ flera i varje klass som har kontaktperson i högstadiet nu. jag undrar verkligen hur det kommer se ut om bara några år med tanke på hur annorlunda det verkar från att jag gick i högstadiet för bara tre år sen :s ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0