3/1 Mina rädslor ....

Mina rädslor
Jag är inte rädd för så jätte mycket faktiskt. Till skillnad från många som är rädda för ormar, spindlar, så fort det blir blodigt på filmer och så, sånt tycker inte jag är jätte läskigt. Det jag är grymt rädd för däremot är våltäcksmän. De är det värsta jag vet. Tanken utav Hitler är jag också rädd för, vill inte ägna en enda tanke åt det just för att jag är bli rädd. Lite rädd för framtiden är jag också och hur det kommer vara att föda barn och möta stora förändringar och så men den rädslan är mest kombinerad med spänning. Det är en rädsla jag kommer att övervinna, rädslan för tex våldtäcksmän kommer jag alltid ha liksom.
Min favoritplats
Skulle kunna säga att det är min säng eller mitt hem i helhet eller så men den plats där jag känner mig som mest trygg på är löjligt nog nu, därför att jag är 18år, i mamma famn. Det är det bästa ställer att vara på tycker jag
Det här saknar jag
Jag saknar att vara liten såklart. saknar många gånger att bara vara några år yngre, 2, 3 , helst fyra år yngre och gå i högstadiet men helst av allt att vara bara typ tio eller 5 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0