19/2

home from jobis! va tvungen att sticka iväg till centrum innan jag åkte till jobbet idag för såg här i veckan att mitt hår verkligen börjar se förjävligt ut, hade hopp om att mitt hår skulle kunna växa ut tillsammans med den färg jag lycakts få nu men aa som sagt såg här om dagen i spegeln att de färgade håret lägger sig som orange/röda slingor i min ruskiga riktiga hårfärg och det såg allt annat än fräscht ut och om jag får drömma så drömmer jag att vårt företag vinner något pris och får gå upp på scenen och ta emot ett pris på måndag eller tisdag på mässan och då kan jag ju inte se ut såhär i håret om de dessutom ska ta kort på oss, nää men kör på samma intensivtoning som jag använt ett bra tag nu. casting creme nr 515!

ikväll blir det melodifestivalen med lissi, mys med andra ord men det är bra för det jävla körkortet skapar fortfarande en jävla massa hål i plånkan på mig så måste ta det försiktigt om jag ska kunna leva i sommar, snart blir de firre till middag men först i med hårfärgen, puzzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0