17/2

godmorgon godmorgon, vaknade precis, är ledig fram till halv fyra då jag har matte sen är de hem igen. igår va jag i uppsala hos livets ord, vi jahade upp oss att det nästan skulle vara farligt att åka dit men det var allt annat är farligt. de va trevliga och vi satt med där på gudstjänsten när de sjöng och så. imorgon har jag körlektion från 06.00-08.00 , har inte gått upp så tidigt sen jag jobbade i somras :o .. den här helgen är de jobb helg och på måndag-tisdag är det älvsjömässan så efter idag blir det fullt upp med det ska bli kul för det är så himla slö nu för tiden hela tiden .. va i centrum här omdagen och kika in på gina en snabbis o såg den här snygga ringen! tänkte köpa den men kom på att jag ALDRIG använder ringar så jag hängde tillbaka den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0