17/2

hittade en jävla lista på jessis blogg, tror knappast jag kan göra den lika kul som hon gjorde den.. men jag gör det ändåååå

1. är du kär? nja inte mer än vanligt i morsan o syster anki
2. har du snusat? faktiskt aldrig
3. har du fimpat en cigg på nån annan? nee
4. har du legat i sängen brevid en kille? ja
5. har du blivit slagen allvarligt? nej
6. tar du droger? nej
7. har du pussat en tjej? t.o.m hånglat, lite iuw faktiskt
8. hatar du någon? vet inte om det är hat men endel men tycker mycket mindre om
9. älskar du någon? aa
10. har några av dina vänner svikit dig? den där vänner frågan känns rätt ointressant. insett att det finns sånna man står närmre och såna man inte står lika nära och såna man inte alls står nära men det är typ ingen skillnad på någon av de
11. har du djur? två mongokatter
12. har du legat brevid en tjej i sängen? absolut
13. hatar du dig själv? ibland kan jag hata hur jag beter mig men hata är ett starkt ord
14. gillar du orange? aa alltså ibland kan de va coolt men inte riktigt min färg
15. har du skämt ut dej för den du gillar? jag tyckte att jag skämde ut mig när jag fiste när jag spydde .. och aa det gjorde jag Fan..
16. har du en gris? ne
17. har du en plattång? ja
18. har du en bror? ja
19. har du sjukt bra humor? klart att man säger ja men jag får den sjukaste humorn med annika och den tycker jag är jävligt sjuk alltså
20. är du brunett? haha aa eller den där rottfärgen börjar växa ut nu men är mest röd tror jag
21. gillar du att stå i duschen flera timmar? nee faktiskt inte, inte min grej, skulle vilja ha en bastu
22. har du skilda föräldrar? nee
23. har du sagt bög till en kille? inte så han hört tror jag nog inte
24. har du sagt fitta till en tjej? har nog hänt men va nog på skoj då
25. har du fuskat? erkänner att jag brukar göra det men de fan inte ofta
26. har du en tv på ditt rum? aa bästa presenten!
27. har du lunar? alla min lunar och playahead så jävla väl, jag minns det inte ett skit.
28. har du msn? ja
29. har du en syster? ja fast ingen riktig
30. har du bruna ögon? nee
31. gillar du att fota? kan väl va kul ibland
32. har du sett dig själv brinna? alltså ibland är jag on fire, ibland brinner jag men inte tagit eld om det är det man menar
33. hjälper du dina vänner? skulle nog kunna göra det bättre men försöker mitt bästa
34. gillar du tacos? faktiskt mer och mer, hatade de när alla tjejerna alltid skulle bjuda på de på födelsedagskalasen
35. tycker du att du är söt? haha är nog faktiskt mer söt än typ sexig vilket kan vara lite knepigt ibland
36. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? vill nog tro det men det går nog fan inte
37. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? verkligen inte
38. har du ätit sniglar? nee
39. äger du en locktång? aa
40. gillar du att tugga tuggummi? aa
41. borstar du tänderna varje morgon och kväll? Varje morgon, Varje kväll
42. hatar du falska vänner? beror på vad man drar gränsen för falsk men alla är fan ruggigt falska jämt, det är ett världsligt problem
43. älskar du någon nu? ja gud ja
44. Har du gråtit inför en vän? hah aa ja
45. Har du sett nån dö? nej!!!!
46. säger du vad du vill? klart jag gör?
47. Är du stor? alltid varit en pigme
48. vad är ditt hela namn? josefine christina längquist
50. kan du tala spanska? fick fan vg på nationella men nej, jag kan inte
51. är du kortare än 1.60? är nog precis 1.60 faktiskt
52. älskar du sommaren? aaa
53. älskar du vintern? finns endel mysiga ting med vintern man fan inte mkt
54. har du mer än 6 par skor? aaa
55. brukar du sjunga när du är i duschen? alltid!
56. har du hoppat ut ifrån ett fönster? aa
57. har du mer än 3 par mjukisbyxor? aa nog exakt
58. gillar du att städa? gillar att se resultat men vill inte påstå att jag gillar det
59. gillar du att sova länge? aa sover alltid jätte länge
60. har du vart med om en olycka? nee
61. är du förvirrad? aa galet
62. har du mer än 6 par byxor? aaa
63. gillar du att shoppa? jobbiga fråga. älskar det samtidigt som jag hatar det
64. har du varit i paris? nee
65. gillar du ormar? ne inte gillar
66. har du lagat mat? aaa men inget avancerat ever
67. är du klantig? nja nee
68. har du foppatofflor? haha aa fast de ligger på boullan
69. har du mer än 20 låtar på din data? Aabsolut
71. har du träffat en kändis? nee tror inte de
72. har du busringt? aaa
73. har du skällt på din bror? OM jag har
74. har du en vän som skiter i dig? oo de hoppas jag inte
75. har du velat göra saker men vågar inte? aaa
76. sover du med nått gosedjur? nee
77. har du åkt nånstans utan att du får? haha har nog fått åka vart jag velat hela livet men nog varit busig och åkt dit jag inte borde ha åkt någon gång
78. vill du bara bort ibland? rätt ofta faktiskt
79. har du tältat? aa
80. har du bränt dig? aaaa
81. har du lekt med levande ljus? aaa
82. har du lekt anden i glaset? aa fast nog aldrig lyckats
83. skäms du ibland? aaa
84. bor du i skåne? nee
85. är du på sista frågan nu? nee?
86. är du singel? sades vara upptagen idag
87. har du flygt flygplan nån gång? aaa
88. har du kul just nu? haha nee ju
89. är du blyg? kan vara

oj trodde de skulle va hundra frågor men där tog de slut, nu ska jag se svensk maffia. kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0