14/2

haha shit va dålig jag är på att skriva, minns när jag kunde lägga upp flera inlägg om dagen men jag är helt busy i min hjärna , det här körkortet ger mig panik och nu får jag inte ens körlektioner förrän i mars -.- kulkul
det var iaf en mys helg utan en massa utkomster så det var behagligt för libran. hiran drog till london lyllosen, vill också! iaf tillbaka till england, sunderland, va så himla mysigt och hemtrevligt där och annikas grandmas lilla engelska hus var helt världsklass!! va uppe med tuppen idag och somnade inte förrän rätt sent = idag är joe trött som bara den även fast hon inte gjort någonting. hade matte imorse sen har vi varit på banken på tio min och lämnat checken sen hem ändå är jag helt slut och min rygg bryts på mitten snart för att jag suttit här och försökt skriva på min religioninlämning som TYDLIGEN ska in om tre dagar, Panic at the discooo... tänkte lägga mig med lillis i sängen en stund och vila några minuter och kolla oth. jag återkommer nog senare för idag ska det bli massa datasittande för måste bli klar med läxan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0