22/9


gå EVER never EVER till phone house i jakobsberg.
går in och frågar snällt igår när min mobil kommer eftersom det tagit 10 arbetsdagar(14dagar) och det kändes som det var något fel. han svarade snabbt "det tar 5-15 arbetsdagar för en mobil att bli lagad".
räknade ut när jag kom hem att det tagit 10arbetsdagar(14dagar) så jag gick ner till centrum idag utan att tänka på att det skulle vara 15 arbetsdagar och INTE vanliga dagar.
går in och säger att det tagit 15 dagar sen jag lämnade in mobil och snabbt kontrar killen i kassan "har det tagit 15 ARBETSDAGAR? det är skillnad på vanliga dagar och arbetsdagar vet du?!?!?!" . det hade jag inte tänkt på men frågar det jag även kom för att fråga "kan du räkna ihop hur många gånger jag lämnat in mobilen på laddning för alla lappar ser olika ut så jag fattar inte" han börjar kolla på lapparna och säger "det är ju bara att kolla på nummret här, har du lämnat in den här varje gång? shit, oj vad många gånger du lämnat in den" sen ringer det i telefonen och han svarar i telefonen och när han lägger på viker han alla lappar igen och ger tillbaka dom till mig utan att säga hur många gånger jag lämnat in den så jag frågar "hur många gånger hade jag lämnat in den nu då" "OJ det räknade jag inte med det va många gånger men du får ett sms så fort mobilen kommer, det här kan jag inte göra någonting åt nu" jag säger bara okej och går där ifrån och då småropar han "vi ringer och kollar när den kommer blablabla"
ALLTSÅ aldrig i mitt liv kommer jag gå in i den där affären igen efter att mitt abonemang gått ut och alla ni som ska köpa ny mobil, GÖR DET INTE PÅ PHONE HOUSE I JAKOBSBERG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0