10/9


friday it is, snorigast som mest är jag idag så ska bara sitta hem, antar att de är för att min kropp ska överleva kvällarna efter den 24 november. kommer nog bli en galen tjej efter det, vi får se. snart kommer morsan hem med korfu, skulle ha ätit med ankan men vi är sådana kärringar så vi knappt orkade träffas och äta tillsammans för vi är så slitna hahahah. jävla lisa tog mig till vällingby idag, klia lite i fingrarna måste jag säga MEN läste en jävligt awesome grej på gynnings blogg, hon hade köpt en tavla, på den stod de "but less, fuck more" helt klockrent måste jag säga. fattas bara någon att det göra med HAHAHAH hon skrev att det va bra för hon hade en kille hon fick det gratis av. kul för henne, nu blir det mat / bitter chej. hej. såg soccen mona salin i skolan idag också, hon hade inte mycket att bjuda på måste jag säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0