8/10


kvällars kvällar. idag känner jag mig helt oövervinnlig. eller säger man så.
det känns i alla fall som om ingenting kan komma i min väg.
tog skolfoto utan att bry mig om jag kommer se ut som ett mongo eller inte,  gjorde matteprov utan en enda tanke på hur det kan sluta. cyklade i regnet och köpte inpackning till lissan utan att klaga, gick till sats i spöregnet helt utan problem, gick med lisa i regnet och hämta ett paket efter det också, va inge jobbigt det heller. nu har jag ätit och snart är ett hellenius på tv. idag tror jag på mig själv, jag kommer att bli något riktigt stort, jag kan bli precis vad jag vill!
.. önskar att det kan kännas såhär ett tag nu. jag bara njuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0