14/10



började halv ett, slutade 4 med matte, cyklade hem och nu väntar jag på thai!!
på tisdag ska jag på en till intervju på giganten, nervöst som fan. om jag inte får jobbet där måste jag lägga på ett kol och fixa något nytt.
jag är MÖRK brun i håret nu, känns lite bränt eftersom bror vägrade komma ur duschen när tiden hade gått ut så hoppade snabbt in, fick fina kommentrarer idag så känns bättre :D blir nog mer van snart haha
fan va fort oktober har gått förresten, snart bara en månad till min födelsedag och då blir det fet kryssning!

nästa köp blir nog den här:


Kommentarer
Postat av: lis

jag vill också ha thai :(

2010-10-14 @ 17:28:55
Postat av: joe

haha vi åt inte där bakom ikea, så det va ingen riktig hitt!

2010-10-16 @ 17:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0