18/11

I can feel it! jag ska bli muskelbyggare .. och lisa med!
vilken jävla träningsvärk man har sen igår!!!
efter att man fyllt arton tänkte man beställa hem charlotte perelli´s proteiner. Man kan ju inte inte ha en sån här om man är tjej och faktiskt tränar jätte mycket ....... hhhaha
nää men ska börja tänkte jag, sitter ändå bara och ruttnar framför datorn nu när det blir mörkt så kan man lika gärna gå och träna. ska iaf köpa mig proteiner hahah, såna som lisa har, sen får vi se hur det slutar ;)

tonight kl 8 ska jag på möte på elgiganten till klockan elva, paaaain men det kanske är underhållande får man ju hoppas, har ju läxa att göra egentligen och matte måste jag verkligen börja med för de är prov snart.
är 18 år om 6 dagar nu, mer excittttted nu!


Kommentarer
Postat av: Lis

vi ska bli kralllll!!!!

2010-11-18 @ 21:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0