17/11

goda eftermiddag, har hunnit med nationella svenska skriftliga och gymmat och klockan är bara tre, awesome! fick reda på efter provet att man glömt skriva någon deposition typ men vi va ett helt gäng som glömt med, men vi alla kände oss nog lite...

i alla fall. nu käkar jag iaf äpple, så farligt hungrig jag blev efter träningen och så orkar jag ju inte ställa mig och laga något när det är middag om några timmar -.-
nuuuu är det en vecka tills min födelsedag, alltså jag är inte ens exalterad längre???!!?! har nog inte riktigt fattat att det är jääävligt nära nu. på söndag kommer släkten så då får jag presenter men har önskat mig hjälp med körkortet bara så lär nog få halkbanan och det är greeeat! jag ska göra marängtårta med glass och bär, alltså SOM jag har längtat sen i midsommras på att få äta det igen. morsan är på ingång så väntar in henne, ikväll ska hon jobba jobba så jag står för maten, också great för jag måste fan lära mig laga lite mat nu hehee kan bara meatballs typ .. ciao people


Kommentarer
Postat av: Jimmargrete

Hi! I liked your site. Design, navigation, a content - all is very good!

2011-08-04 @ 11:08:13
URL: http://jimmargrete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0