17/11

ankan langa in en, så jag gör också det, nu såhär precis innan min rygg knäcks på mitten, let´s go:

Favoritcafé: boullan, haha åh saknar maten där redan!!
Favorittidning: läser fan aldrig tidning, borde kanske göra det för att bli lite mer bildad.
Bästa saken som händer i vinter: för och främst blir jag arton, om en vecka hiehiehe, sen julafton, ska bli så mysigt att bara mysa och äta marsipanfyllda lussbullar sen nyår som artonåring OFCOURSE!!!!
Favoritplagg i garderoben just nu: kizz my azz, allt är ruttet as usual, iääk
Längd: trodde jag va 165 men ää va nog bara cirka 162
Vanligaste färgen på mina kläder: svart och beige
I höst kommer jag att gå klädd i: fårhopnningsvis skinnjackan jag är påväg att köpa och hoppas skorna på scorett är lika galna i verkligheten som på bild, då blir det nog det .. i vår hahah
Men absolut inte i: stringtrozan
Mig själv med tre ord: zznigg sexzig zingel
Jag tränar: gym, fett mycket, va där själv idag, yiiiha
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: hungrig som ett djur igen, ska ställa mig och laga mat nu, skiter ifamiljen om de får värma i mikron sen
Är det nåt du absolut inte äter: mycket :(
Kläder just nu: lila bralla från ikea och gamal vit kofta med krage
Vad sa du senast: "förlåt kan inte fokusera så hunrig jag är"
Fisk eller badkruka: både och beror på humör ;)
Spelar du nåt instrument: nää vill spela piano och gitarr :(
Morgon- eller nattmänniska: morgon defenitivt!
Sparare eller slösare: sparare som fan
Har du några homosexuella vänner: nej haha :( vill ha
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: haha vilken fråga, aa tror jag nog faktiskt men jag skulle aldrig det, utan att ha varit det once in life om man säger så
Hur många barn vill du ha när du blir stor: ooo många om jag är rik
Vad ska barnet/barnen heta? emilia och emilio hahahha ;)
Bio eller promenad: båda
Är du kittlig: nee
Rädd för insekter? nja, står hellre stolt och håller en än att skrika för jag är rädd
Största svaghet: hunger. blir som en varulv FAN vattnet har inte börjat koka än ens.
Det här är jag bra på: hahah rapa kanske
Chips, morötter eller godis? ´har blivit värsta chips fantasten, men godis är också gott och morötter i thaimat är grrrymt
Pizza eller hamburgare? fiskburgare på donken eller nån liten sån värmpizza, annars får det vara
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? OFcourset
Stökigt eller välstädat? lagomstädat
Gillar du att sjunga? så ofta jag kan
Anser du att du är stark? haha aa jag är faktiskt det
Kaffe, te eller inget? te är bästttt
Har du en besatthet? tror jag är besatt av datan, som sagt min rygg knäcks snart av
Vem är din bästa vän? måste fina hjärtan där ute, de som har de finaste vet om att jag tycker det ;)
Civilstånd: olycklig zzingel ska jag väl svara här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0