16/11

olaaa, aalltsååå rihanna är queeen!! hade utvecklingssamtal idag, gick ju jävligt bra. har nog aldrig fått så bra, jävligt stolt gick jag hem och sa det till mamma. tog med mig lite mums tårta och kåndisbitar hem vi mumsa på och spara en till imorgon när de är nationella sv del B, 5 timmar ska de va. drar nog och tränar efter det sen, om de blir med någon kompis är en annan fem, jag ska iaf ta mig dit vare sig med eller utan vän, hur farligt kan det vara liksom :)

är jävligt sugen på en fet sushi så ska nog äta de i helgen hoppas jag med jävligt mycket ingefära. fest med jobbet på lördag, får se hur de går också haha nu ska jag sjunga vidare med rihanna, kizzzzez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0