15/11

haghhhhha börjar bli sådär riktigt vinterblek ser man nu på kvällskvisten när sminket är av och så på morgonen när man vaknar har man ju inte heller någon lust, tur att det finns grymt smink. ska lägga mig nu är gaarning trött men får sova mycket imrogon. idag tycker jag synd om mina päron, pappa har sån tandvärk att han nästan har dragit ut tanden med en rostig tång idag och mamma var tvungen att dra till jobbet även fast hon skulle vara ledig. försökt ta hand om de små liven då så gott jag kan, imorgon har jag lovat laga mat också eftersom jag bara har möte och de har fullt upp. tackar för mig nu ser snart ut som quasimodo så mycket jag sitter vid datan alltså.
/di grudge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0