13/11

oooo, sitter här under min stora sjal. ska iväg till bussen om en halv timme och sen jobba till klockan fem. att jag bara jobbar 5 timmar är grymt skönt men han ändå ångest. hade aldrig en dugg ångest när jag jobbade varje helg och ofta från kl 08.30-17.00 varför? har blivit lat för att jag jobbat så lite och att gå till jobbet ger mig världens klump i magen. kanske för att det är så nytt men känner mig så himla lat också. tror jag håller på att bli sjuk också, håller tummarna för att jag inte blir det nu, orkar inte sitta och skriva i fem timmar på onsdag och va typ förkyld eller ha feber. all snö är borta nu, vafan är det här det kan väl antingen vara snö snö som det går att gå på eller ingen snö alls och helt torrt på marken orkar inte med detta slask!! nu ska jag tagad till lite med bruno sen ta mina sista andetag i soffan innan jag går iväg. trevlig helg!!!!

12 dagar kvar, nnnnnnervöös jag börjar bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0