6/7


idag blev det äntligen en ny! suktat länge och nu känns det som jag tog rätt beslut, bra att jag väntade ett tag.Hittade genom blocket en hemsida (www.webhallen.com) som erbjöd mig en 16,5 tum bärbar dator för 3990:- , papa lärde mig lite om datorer och den här var bra för den pengen kom jag fram till. stod på hemsidan att de hade en affär i sundbyberg så dit tog jag mig efter jobbet. Annoorlunda butik men jävligt spännande. klippte till på den jag spanat in och nu väntar jag på att pappa ska bli klar med alla installationer så jag får testa den. haha, den ser bra ut iaf! idag känns dagen för övrigt konstig som fan, på ett jävligt annorlunda sett. lärt mig en del, tagit in och släppt ut, gråtit och skrattat, kännt mig sjuk, kännt mig friskare än någonsin, har bara känt mig på alla olika vis idag. Känns skönt med ovant. Världen har iaf en jävla massa att erbjuda och låta en överaskas av så det är bara att hänga med känner jag. Just nu känner jag mig på topp, om några minuter så gråter jag nog så jag njuter av stunden. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0