29/7


chill i supernya linnet, verkligen ett super-linne. bara älskar det!
vilat ut idag men känner mig tröttare idag än någon av dagarna på rhodos :/
imorgon blir det kryssning till åbo med kussarna, fuuuuuuuunny!
hemma kl 6 lördag morgon, hem och sova sen blir de cup med grabbarna från jobbet och annika, missar pride festivalen fan men får hoppas att den inte hade något att erbjuda mig i år heller, men hade velat se den för första gången men får bli nästa år hoppas jag. nu blir famiglias lasagne, nybakat bröd och vitlöksdressing, fest alltså!

vet inte om det är en sån här båt, inte ens om det är silja line faktist, men jag hoppas, det skulle vara nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0