1/1 -10

Senaste

1. Kompis(ar) du träffade: Lisa, Indra & Annie
2. Personen du pratatade med: någon man jag inte vet namnet på än som kom in i köket och sa "hej"
3. Du fick SMS av: Lisbeth Salander
4. Du kramade: mami

Idag

5. Kläder: underkläder, leggins, tshirt, sexydress och stickad tröja. det är kallt i vårt hus, ja
6. Bättre än igår: lugnare men tröttare

Imorgon

7. Är det: lördag och hard work *zzz*
8. Planer: jobba och kanske sjunga in en födelsedagslåt till matilda efter
9. Något tråkigt som händer imorgon: jobbet känns inte så lockande faktiskt

Favorit

10. Nummer: antar att jag måste skriva nr 7 eftersom jag nästan alltid haft det på matchtröjan
11. Färg: svart. enligt lellek har jag blivit dyster i klädstilen
12. Årstid: sommar så klarre alltså
13. Saknar du någon? nja njo nje there´s no need right now
14. Humör för tillfället? trött och så

Frågor och svar

15. Det första du gjorde idag: åt frulle med mama och boba
16. Vad åt du sist? kasella och blåbär
17. Vad irreterar du dig på? ja det finns endel grejer men inget jag dör av
18. Tror du på distansförållanden? ja, det är frågan..
19. Vem tänker du på just nu? ingen speciell
20. Tror du att personen tänker på dig med? -----
21. Vart reste du sist? spanien tror jag, eller kallhäll om man tänker kort
22. Vad gjorde du igår kväll? firade nyår
23. Liknar du din mamma eller pappa? mest mamma. är rätt lik pappa till sättet men mamma till utseendet
24. Ler du ofta? så ofta jag kan
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? har aldrig sett en stjärna falla
27. I vems säng sov du i igår natt? i min egen
28. Vilken färg har din tröja? vit, eller lite mer grå nu eftersom att den inte är så ren .. hah euuw

Sorg

29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? tror på teorin att man måste gråta för att väga upp skrattet. absolut jag har gråtit tills det har känts som att tårarna tagit slut
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? det gör man väl i princip alltid
31. Gråter du när du skadar dig? när det gör riktigt ont såklart

Lycka

32. Är du en glad person? jag hoppas att jag uppskattas som en sådan
33. Vad gör dig glad? det är många och mycket som gör mig glad
34. Önskar du att du var lyckligare? jag vet inte om man kan vara lyckligare
35. Är lycka överskattat? det tycker jaq inte
36. Kan musik göra dig glad? det tycker jag verkligen

Kärlek

37. Har någon annan än din familj sagt ''Jag älskar dig''? ja
38. Har du någonsin sagt ’’Jag älskar dig’’ och menat det? jag säger det inte om jag inte menar det
39. Har du en flick/pojkvän? tog slut för ett tag sen
40. Är du nöjd med det? för tillfället. beslutet jag tog känns rätt
41. Är du kär? kär kan man vara på så många olika sätt, tycker jag nog..
Hat

41. Vem hatar du verkligen? det förblir osagt. kan säga att det är någon som gjort en kär person till mig illa.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? inte vad jag minns
43. Är du en mobbare? man kan mobba i olika grader kan man väl säga. jag har aldrig mobbat någon i en hög grad
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? det har hänt ja
45. Har du blivit sviken någon gång? ja det kan man verkligen säga. men aldrig så illa av en vän.

Skolan

46. Gillar du skolan? tror att jag kommer att uppskatta att jobba mycket mycket mer men det återstår att se
47. Favoritämne? design "ämnena" helt klart
48. Värsta ämne? alla förutom design "ämnena"
49. Har du spytt i skolan nån gång? inte vad jag minns
50. Är skolmaten god? diggar ju inte mat så mycket alls men det kan jag verkligen inte påstå

Kommentarer
Postat av: lisbeth

Är du en mobbare? man kan mobba i olika grader kan man väl säga. jag har aldrig mobbat någon i en hög grad - du mobbar mig jämt /lisbeth

2010-01-11 @ 23:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0