21/1 -10

alltså fiiiiiiii va tråkigt det är att läsa bloggar nu tycker jag .. tappat suget fan. aldra tråkigast är väl min men fan va jag tror jag skull ekunna göra det bättre om jag fick en jävla massa cash för det .. fiii fiii


-Hej Josefine!
-Hej!
- Hur känner du inför kvällens träning?
-aaaaaaaaa fiiiii fan alltså. tråkig tråkig tråkig iaf som jag känner nu,
för det första känns det som jag har 5 barn i magen
för det andra så är jag sugen på godis
de tredje så vill jag åka utomlands några veckor
de fjärde .... aaa nää fan
- okiii, men åland då?
-nää fiii fan där med, vilken jävla avsmak jag fått. fotboll är inte kul idag. fotboll är inte kul i helgen
jag skulle kunna sitta hemma och äta chips idag men jag har träning
jag skulle kunna jobbat i helgen med jag har cup
-aja hejdoo?
-HEJDO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0