1/1 - 10 | året som gått - 2009

Januari: Jag och steph hade några underbara veckor
tillsammans i januari månad. Han fotografaredes
flitigt och jag stod bakom kameran

Januari/Februari: Jag träffade Adam i Tree hill och
då tog det slut mellan mig och Steph för han
bestämde sig för att  satsa på modellkäriären och han
fick även väldigt bra erbjudande och flyttade till New York.
På bild: Jag och Adam på semester, riktig latsemester då
både jag och Adam gick upp runt 5 kilo var.

Februari: Adam jobbade alldeles för mycket och jag
träffade även Brad under den tid han och Angelina
pausade och vi hade några mysiga veckor tillsammas
i Februari och jag förklarade även hur förälskad jag
är i filmen där han rollspelar Benjamin Button.

Februari: Brad bestämde sig för att agera fader och
flyttade in hos Angelina igen, i samma veva träffade jag
Colli, Columbus, och stod med bakom kulliserna när han
spelade in en rad nya filmer.

Mars: Jag och Columbus träffades då och då under hela
Mars månad och då träffade jag även på Jessica
som jag fick väldigt bra kontakt med. Nyfött barn och lycklig,
hon är precis lika charmig och glad i verkligheten som i de filmer hon
medverkat i.

April: I mitten av April träffade jag på Christopher, en trevlig kille
jag inte visste så mycket om förutom att han spelade med i samma
film som Columbus någon gång. Killen sa sig vara tillsammans
med Robin Rihanna Fenty. Då kom jag på att killen jag
pratade med var Chris Brown som sagt sig misshandlat
Rihanna. Jag vände på klacken direkt när jag kom på det och
har inte sett honom sen dess, men det är väl lika bra det.

Maj: I slutet av Maj träffade jag Ed Westwick på en klubb. Blodig
och sönderslagen tröstades han av mig och genast blev han lika på
som han var i de första avsnitten i Gossip Girl. Vi fick i alla fall en stark
relation och umgicks mycket på fritiden och jobbade även endel tillsammans.

Juli: I Juli träffade jag på Adriana, hon var gravid och
hon log sådär mystiskt jämt. Trevlig tjej som guidade mig runt i
hennes vardag, tänk att leva som hon säger jag bara! Träffade även
Heidi Klum och Miranda Kerr några gånger och vi fickade ihop, tjejerna och jag.

Augusti: Jag träffade sockertoppen Zachary Williams i samband med
att jag och Jessica var ute på shoppingrunda. Urgulligkille, bara två år yngre
med ändå väldigt mogen och agerade gentleman under hela dagen. Kunde
knappt hålla blicken ifrån honom en sekund, en riktig drömkille.

September: Träffade både Justin och Paul. Sharre, du borde verkligen varit med!
Hade det inte varit så att jag haft fullt upp med massa jobb just då hade jag
ringt dig och beställt en flygbiljett på dirren! Har kvar deras nummer så
vi kan nog möta upp de om du följer med till USA i sommar!
På bild(höger): Justin Timberlake. Tagen av: ingen annan än mig själv!

Oktober: Jag fick faktiskt träffa ingen mindre än Gavin. My baby!
Vi sjöng, han spelade, jag sjöng. Vi hade kul och det var bland det
bästa på hela året. Thank you Gavin! You are a great person!

November: Nu blev det på riktigt. Steph ringde mig på min födelsedag.
Jag blev kärare än någonsin och faktiskt så friade han till mig samma kväll som han ringde.
Självklart så hade vi kontakt under den tid vi var isär. Ett samtal om dagen ungefär.
Vi har i alla fall varit tillsammans ända till nu och jag är lyckligare än någonsin.
Igår var vi ifrån varandra trist nog. Han är i New York och håller på med ett stort projekt
men jag hade det kul i kallhäll och vi hördes på tolvslaget och även innan vi somnade.

 

År 2009 var ett underbart år, precis som alla de tidigare men med endel skillnader men jag är obeskrivligt nöjd!
Hoppas ni andra också hade ett bra år och känner er tillfredsställda!

 


Kommentarer
Postat av: annika

hahahaha både tung och STÖRD hahahahaha

2010-01-01 @ 21:51:42
Postat av: lellek

visst, du är knaaaas (:

2010-01-01 @ 22:26:51
Postat av: Lisa

haha alltså jag garvar fortfarande, skön tjej!!!!!

2010-01-02 @ 13:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0